במיוחד למורים למוזיקה שלא אוהבים לשווק ולמכור את עצמם:

איך ללמד בהנאה ובכיף 4-5 שעות ביום ולהישאר רגוע מבחינה כלכלית

(מבלי לטחון עבודה מהבוקר עד הלילה ומבלי לחיות בלחץ של 'מאיפה יגיע הכסף')

צפו בהדרכה כאן למטה (לחצו על PLAY)

*מבלי להיות בלחץ של 'מאיפה יגיע הכסף?'

"נמאס לי כל היום ללמד מהבוקר עד הלילה – אין לי רגע אחד לעצמי"

"נשבר לי להיטרטר מתלמיד לתלמיד וממסגרת למסגרת ובסוף עדיין לחיות בלחץ מאיפה יגיע הכסף"

"בא לי לקחת חופש בשלווה ולא להיכנס לסרט מזה"

"נשבר לי מלחיות בתוך היומן ולהתעסק עם ביטולים והברזות של תלמידים כל הזמן"

"אין לי כוחות להתעסק עם פעולות שיווק סיזיפיות שמעייפות אותי"

אלו רק חלק מהמשפטים  שאנחנו שומעים ממורים רבים למוזיקה,  שחווים יותר ויותר את הקשיים בתחום מאשר את החלקים היפים בו (ואולי כבר חשבו לעזוב את התחום לגמרי)
זה כואב לנו כי א' אנחנו יודעיםשזה ממש לא באשמתם,זו המערכת שאכזבה אותם ולא נתנה להם את הכליםשהם היו צריכים בזמן ..וב' שזה ממש לא חייב להיות ככה, במיוחד כשהפתרון כ"כ נגיש וכ"כ פשוט.

עדיין סקפטי? ואללה מבינים…

אבל ת׳כלס, כמה זמן עוד נמשיך לסחוב ככה עד שנחליט שהגיע הזמן לשינוי?!

כנראה שלא הייתם מגיעים עד כאן אם מה שכתוב לא הזיז לכם משהו שם בפנים.

וכנראה שאתם כבר מבינים שהגיע הזמן להתחיל תהליך חיובי, ולעשות צעד על מנת להפסיק להישחק מעבודה (או לרדוף אחרי תלמידים).

אז קחו כמה רגעים שרק צריך… ואולי גם תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • עד מתי נמשיך לאפשר למסגרות להוזיל אותנו עם שכר משפיל ולסיים עוד יום עבודה שחוקים וגמורים ב22 בלילה?
  • האם ויתרתם על הסיכוי לעבוד על המוזיקה שלכם בזמן שאתם משקיעים לא יותר מכמה שעות ביום בללמד בכיף תלמידים שאתם אוהבים?
  • כמה זמן נרשה לתלמידים לשלוח לנו הודעות ביטול בוואצאפ ברגע האחרון או להבריז ואפילו לא לטרוח להודיע?
  • האם אתם מוכנים למצוא את עצמכם בעוד שנתיים באותו מקום בדיוק, או כמו מורים שמדווחים לנו שהם נאלצים להשלים הכנסה בשליחויות, מלצרות או באבטחה..
    בזמן שמורים אחרים שלמדו את השיטה התקדמו והגשימו את החלומות שלהם במוזיקה ובחיים?!
  • כמה זמן אתם מוכנים להיות מאלו שהמשיכו לחיות ככה, עוד 10 , 20, 30 שנה?  

המצב הבעייתי של תחום הוראת המוזיקה בישראל

רוב המורים נאלצים לתת יותר ויותר בשביל פחות ופחות כדי לעמוד בתחרות. זה יוצר עבורם מעגל שלילי שיכול להגיע עד לפשיטת רגל ועזיבתם את התחום. זה מה שנקרא משחק סכום 0.

בשיחות שלנו עם מאות מורים למוזיקה, מצאנו 4 דרכים נפוצות בהן ניסו לצאת מהמעגל השלילי הזה.
בואו נבחן אותן יחד:

"ניסיתי לתלות פלאיירים וזה לא הביא לי כמעט כלום (וגם הורידו לי אותם אחרי חצי שעה ..)"

מורים פרטיים מסוימים עדיין תולים 'פלאיירים' על לוחות מודעות
או מפרסמים במאגרי מורים פרטיים ברשת.

וזה באמת עובד! אבל מביא תלמידים במחירים נמוכים שגרים קרוב ומגיעים ל 2-3 שיעורים בלבד. העניין הוא, שאנחנו כבר לא בשנת 2015 🙂 היום קהל היעד כבר לא מסתכל על מודעות, אלא המודעות מסתכלות על קהל היעד בצורה חכמה באופן שמותאם בדיוק ללקוח.

"ניסיתי לפרסם בקבוצות בפייסבוק, זה כבר לא עובד"

קבוצות פייסבוק הן דרך נהדרת להגיע למתעניינים בחינם. אבל  יש כמה בעיות מרכזיות:
א' הרבה קבוצות לא מאפשרות פרסום של עסקים וחוסמות משתמשים בקלות. ב' גם אם מצאתם קבוצה לפרסם בה,אתם קולטים שאתם אחד מתוך 70 מורים אחרים שמפרסמים בדיוק את אותו דבר כמו באיזה שוק עגבניות,אז הסיכוי שיפנו אליכם הוא מזערי.

והכי גרוע, אם מישהו כבר פנה אליכם הוא מחפש את המורה הכי קרוב והכי זול. אז זה כמעט ודאי שגם אם הרווחתם לקוח, הוא יקבל שירות במחיר שלא שווה את הזמן, ההשקעה ויכולות שלכם בתור מוזיקאים על רמה. 

"פעם היו לי מלא פניות פה לאוזן… היום אני כבר לא יכול לסמוך על זה"

פה לאוזן הן לרוב הפניות האיכותיות ביותר, שמביאות את הלקוחות הטובים ביותר, שלרוב גם פחות מתווכחים על מחירים ופחות צריך "לשכנע" אותם. מהצד השני, מדובר בכמות מוגבלת (מאוד) של לקוחות ואי אפשר לבנות על זה בתור הכנסה יציבה (בטח לא אחרי שלוקחים בחשבון את הביטולים).

אבל יש דרך אחרת. אפשר לבנות מנגנון פשוט ואוטומטי שמושך אלינו פניות ממתעניינים בצורה שנותנת לנו שליטה בכמות הפניות (כמו ת'רמוסטט במזגן שאפשר להחליט מתי להעלות ומתי להוריד).

"ניסיתי לצלם סרטונים שרואים אותי מנגן , או טיפים לסושיאל מדיה…"

סרטונים היא דרך לא רעה בכלל להדגים את היכולות, הידע והכישורים שפיתחתם במשך שנים בעמל רב.

והרשתות החברתיות הן פלטפורמה נהדרת להעלות בה תוכן ולהציג את עצמכם כאוטוריטה. אבל הרב המוחץ של הסרטונים האלה לא מביא לפניות מתלמידים בצורה ששווה את ההשקעה ו99% מהמורים מתייאשים אחרי זמן קצר..

אז מה ת'כלס הפתרון? כ"כ פשוט..

זה לא קשור לאיפה ומה למדת זה גם לא לאיפה הופעת ועם מי ניגנת. זה לא בגלל שאין לך סטודיו… זה אפילו לא קשור לכמות התלמידים או הניסיון שיש לך או אין לך ובטח ש לא בגלל הבנה בטכנולוגיה / בניית אתרים /הפקת סרטונים

אלא אך ורק למידה שבה אנחנו מצליחים להבין את 'מנגנוני הרגש' שגורמים לאנשים להימשך להצעה ללמוד אצלנו (הרבה) יותר מאשר להצעות של המתחרים ולדעת לתקשר את זה החוצה בעזרת 'מנגנון אוטומטי' שמייצר פניות.  

אם נדע את זה , לא נצטרך יותר להסתמך על מסגרות ופעולות שיווק נואשות ברשתות. במקום זה נגיע למצב שיש לנו מספיק פניות כדי שנוכל לבחור מתוכן את התלמידים שאנחנו אוהבים.

נוכל להעלות מחירים מעל למחירים של מורה מתחיל או קונסרבטוריון, להתחיל להוריד בהדרגה את שעות העבודה בזמן שכמות ההכנסה שלי משעורי מוזיקה הולכת ועולה..

מבלי לתלות פלאייר אחד, מבלי לפרסם עוד פוסט אחד בקבוצה , מבלי להכין סרטון אחד ברשת ומבלי לחכות באצבעות שלובות לפנייה אחת שתגיע מפה לאוזן!

"מה יש לי להרוויח?"

ביטחון כלכלי

שליטה בכמות ובאיכות התלמידים ללא הסתמכות על "פה לאוזן". נפרדים מהלחץ של 'מאיפה יבוא התלמיד הבא'. אפשר להתפרנס בכבוד.

שקט נפשי

המשכורת מספיקה גם לכסות את הוצאות משק הבית וגם מאפשרת להשקיע במוזיקה ובפאן 

זמן פנוי

המטרה שלנו עבורכם היא ללמד בכיף תלמידים שאתם אוהבים לא יותר מ- 5 שעות ביום ובשאר הזמן לעשות את מה שחשוב לכם באמת

כך שלמעשה, בין אם הגדלתם את כמות התלמידים או צימצמתם (תוך העלאת המחיר שלכם לשיעור), בטוטאל אתם עובדים הרבה פחות קשה ומרוויחים (הרבה) יותר מהיום.

שליטה ויציבות בעסק

עסק בריא ויציב שאנחנו בנינו, עם שליטה בכמות ובאיכות התלמידים שאנחנו רוצים לקלוט בכל זמן נתון (תלמידים שמוכנים לשלם יותר מהממוצע בשוק כי הם מבינים את הערך הייחודי שלכם), בלי להיות תלויים ב'פה לאוזן'

נשמע יותר מידי טוב כדי להיות אמיתי?!

*ניתן להגדיל את התמונה עם האצבעות בנייד

מורים אמיתיים. סיפורים אמיתיים. תוצאות מוכחות

אוהד עוזרי,
מורה לפיתוח קול מירושלים

"כשאתה אחראי על הפרנסה של עצמך ואתה עושה את זה ביג טיים – אתה מלך העולם!"

טליה שרמן,
מורה לפסנתר ממרכז הארץ

"נפתח פה שפע (20,000 אלף בחודש יציב), אני עכשיו ממש פיה שמסתובבת בעולם עם שקט נפשי וחופש שהייתי צריכה"

ניסים זאגא,
 מורה לגיטרה מהפריפריה

"הכפלתי את המשכורת רק משינוי של יומיים עבודה"

יובל דה לוי,
 מורה לפסנתר מרמת גן

"שילשתי את ההכנסה למעל 20,000 אלף בחודש וזה רק עומד לעלות!" 

חן תורג'מן,
 מורה לתופים מנס ציונה

"למכור 90 שיעורים מראש זה משהו שלא דמיינתי שיכול לקרות"

גל פייזר,
 מורה לפסנתר מגבעתיים

"סוף סוף אני מקבל את התגמול הראוי לבנאדם עם משפחה (מעל 20,000 אלף לחודש)"

מהכנסה צדדית לפרנסה עיקרית, זה אפשרי.

מייקל קוברין, 
מאסטר ל'פינגרסטייל' מתל אביב

מ18 שעות שבועיות ו10,000 ש"ח בחודש ל6 שעות שבועיות (בלימוד קבוצתי) ו20,000 ש"ח בחודש

עדן לוי,
מורה פרטי לדיג'י והפקה אלקטרונית מחיפה

"לא האמנתי שאצליח למכור חבילות ל3 חודשים מראש ב4000 שקל, אבל זה קרה"

דולב נירן,
מורה לגיטרה מתל אביב

"תוך 3 חודשים הכפלתי את העסק ועובד רק 3 שעות 
ביום ממוצע!"

אברהם מצליח,
מורה לגיטרה ממודיעין

"עליתי מ7 ל25 תלמידים פרטיים… כמעט פי 4!"

דני גנות,
מורה לפסנתר מחיפה

"המחיר כמעט הוכפל, סגרתי שיעור ב300 ש"ח פעם ראשונה בחיי  – לא יאומן כדבר!"

אביב וידר, 
מורה לגיטרה מקריית מוצקין

השתדרג מ-2 תלמידים בשבוע ל20 תלמידים בלימוד קבוצתי (ומשכורת של מעל 5 ספרות בחודש)

אולי סיפור ההצלחה הבא כאן יהיה שלך? 

*מוגבל ל-20 מורים בלבד

רוצה גם להעלות משמעותית את ההכנסה שלך משיעורים פרטיים מבלי להישחק?

קבע/י איתנו שיחת ייעוץ אסטרטגית [ללא עלות] של 30 דקות

שבה נלמד אותך איך ליישם את 3 שלבי שיטת ׳פרימיום טיצ׳ר׳ בעסק שלך כדי להתחיל להגדיל את ההכנסות כבר בתקופה הקרובה

מטרות שיחת הייעוץ האסטרטגית

מלאו את הפרטים ולחצו על הכפתור לקבלת השיחה

*מוגבל ל-20 מורים בלבד

אקסטרה מיוחדת ל12 הנרשמים הבאים לפגישה

מדריך וידאו להעלאת מחירים לתלמידים קיימים וחדשים. מתנה!

(שווי 2000 ש"ח +מע"מ)

לא בטוח שנוכל לעבוד יחד… וזה בסדר

מכיוון שאנחנו תהליך הליווי העסקי עם אחוזי ההצלחה הגבוהים בישראל (מעל 80%) וחשוב לנו לשמור על זה ככה – אנחנו אובססיביים לתוצאות של חברי הנבחרת שלנו . זאת הסיבה שאנחנו בוחרים לעבוד עם קבוצה מאוד מצומצמת של אנשים

ולא כל אחד מתקבל. (למעשה אחוזי הקבלה לתהליך שלנו נמוכים מ- 25%) .

לצערינו לא נוכל לאפשר לאף מועמד להצטרף לנבחרת המורים למוזיקה שלנו עד שלא נזהה שיש להם את המיינד סט הדרוש ליצירת פריצת דרך משמעותית בזמן קצר וגם אז ההזדמנות להצטרף לנבחרת תינתן ע"ב מקום פנוי בלבד.

אך אל דאגה, גם אם לא התקבלתם , אנחנו מאוד מעריכים את הבעת הנכונות שלכם לעשות שינוי אמיתי ואת התשוקה הגדולה שלכם לתת ערך לתלמידים. ולכן, לא תצאו בידיים ריקות מהפגישה ותקבלו במתנה  קורס דיגיטלי להעלאת מחירים בשווי 1507 שקלים.

ואם כן התקבלתם , ברכות!

זה אומר שזיהינו כי עבורכם התוצאות הן קרוב לודאיות, מה שאומר שעשיתם כבר 50% מהדרך להפוך למורה פרימיום עם משכורת של 5 ספרות בפחות מ- 5 שעות עבודה ביום. .

בונוס ל-3 המועמדים שמתקבלים ראשונים לתהליך פרימיום טיצ'ר למחזור מרץ הקרוב

המפתח ל'תיבת האוצר'

גישה למשך שנה שלמה, לספריית הקורסים הדיגיטאלים וה'מאסטר קלאסים' המלאה של PTA המתעדכנים חודשית

 

(גישה בלעדית רק למשתתפי התוכנית, התכנים לא אפשריים לרכישה במכירה חיצונית) ספריית הקורסים בשווי 5700 ש"ח )

'הקוד הסודי לכספת הפרימיום'

תבניות מודעות מוכנות (העתק הדבק) שהביאו מעל ל10000 פניות ממתעניינים 'חמים' ליותר מ100 מורים שעברו אצלנו תהליכים

(התבניות בשווי – 3200 ש"ח + מע"מ)

הטבה חד פעמית למועמד 1 בחודש

הטבה חד פעמית למועמד 1 בחודש

פגישת ייעוץ אסטרטגית לקידום הקריירה במוזיקה (עם עידו לדרמן)

ממי שהיה בחוד החנית של התעשייה במשך למעלה משני עשורים ושימש כיועץ הרשמי למוזיקאים של משרד הכלכלה.

או

קורס הוראת מוזיקה ובניית מערכי שעור

שייתכן לכם ביטחון ללמד תלמידים בכל רמה – ממורה פרימיום מוכר עם נסיון של 25 שנים.

(שווי 2000 ש"ח +מע"מ)

איתמר הורניק,
 מורה לפסנתר מרמת גן

"בהתחלה חששתי מהתחרות באיזור, היום זה כבר לא מדאיג אותי"

ניר שלזינגר,
מורה לתופים מראש  העין

מ-70 ש"ח לשעה בקונסרבטוריון להכנסה ממוצעת של 13,500 אלף בחודש מהוראה פרטית בלבד

מי אני?

עידו לדרמן, נעים מאוד 🙂 

איש משפחה, מוזיקאי (בסיסט), יזם, פריק של התפתחות אישית, ואחד שקשה לו להעיד על עצמו (אז תעריכו את המאמץ ☺ ) זכיתי להתעסק בדבר שאני הכי אוהב בעולם: מוזיקה.  עלתה בחלקי הזכות להיות הבסיסט של להקת 'התקווה 6', ולהשתתף במעל 1000 הופעות בארץ ובעולם, כולל אלבומי זהב,  פלייליסטים בגלגל"צ ועוד…

/ עם המשפחה המדהימה שלי. למי הם יותר דומים?

/ עם הלהקה של 'התקווה 6' מתוך עטיפת האלבום הראשון.

אז… מה הקשר ביני לבין הוראה פרטית?

מורה פרטי במשרה מלאה

הכל התחיל לפני כמה שנים, כשעזבתי את להקת 'התקווה 6'. רציתי לפנות יותר זמן למשפחה,  ולהתרכז בפרויקטים אישיים שלי בתחום המוזיקה ובכלל.

החלטתי שהאופציה הכי טובה עבורי, היא תחום השיעורים הפרטיים בנגינה. זה משהו שתמיד עשיתי באהבה גדולה מהצד, אבל החלטתי שזה יהפוך להיות מקור הפרנסה העיקרי שלי, האמנתי שזה יאפשר לי הרבה גמישות, זמן פנוי ופרנסה יציבה.

חשבתי שבגלל שניגנתי בלהקות מוכרות, זה יאפשר לי למצוא תלמידים יחסית בקלות, לכן הפעלתי קשרים, ובאמת בהתחלה הכל הלך חלק.

זה איפשר לי  להישאר קרוב לתחום המוזיקה, להתעסק באספקטים אחרים בקריירה שלי, כאשר ברקע כמובן הגעגוע לבמה לא פוסק לרגע כי לחיידק הבמה (בשונה מהקורונה) אין חיסון.

אבל הבעיה הייתה שזה עדיין פשוט לא הספיק.

לא יכולתי להחזיק ככה משפחה. הייתי חייב לעשות משהו

לאחר תקופה קצרה של עיסוק בתחום ההוראה הפרטית, מצאתי את עצמי  עובד סביב השעון… ומגיע בקושי ל4,000 ש"ח בחודש. לא יכולתי להחזיק משפחה עם שני ילדים ככה. זאת הייתה תחושת כישלון שאי אפשר לתאר. 

עברתי מלרדוף אחרי חלומות ללרדוף אחרי תלמידים… מעבר לתחושת הכישלון הצורמת, זאת התחושה הזאת שהמשפחה שלי תלויה בי, ואני פשוט מאכזב אותם.

הרגשתי שאני פשוט חייב למצוא פתרון, הרגשתי "רעב" אמיתי ליזום תהליך שיוציא אותי מהבור שנפלתי אליו.

חשבתי הרבה על לעזוב את התחום, אפילו חשבתי לעבוד בבנק, כמו שהוריי ייעדו לי לפני הרבה מאוד שנים, וכבר חיפשתי מקומות עבודה, אבל אני אפילו לא אפרסם את הסכומים שהציעו לי…

הבנתי שבשביל תוצאה אחרת, צריך לעשות דברים אחרת, חיפשתי דרך להרוויח יותר בפחות זמן עבודה, דרך לבחור את התלמידים שאיתם ארצה לעבוד (ולא להיות בחשש אם יגיעו לשיעור הבא) דרך שתשאיר לי גם זמן למשפחה וזמן ליצירה.

לכן התמקדתי בכל רגע פנוי – בלמידה אינטנסיבית של פסיכולוגיה שיווקית, תחום שתמיד ריתק אותי, אבל הפעם החלטתי להיכנס אליו ALL-IN, בצורה אבסולוטית.

אותו הלימוד והחיפוש הוביל אותי למפגש עם אסכולה חדשה של אנשי שיווק – צעירה וחדשנית, שמאמינה בתהליכים פשוטים ומדוייקים, דרכם נחשפתי לעקרונות הפסיכולוגיים ולשיווק ומכירות האותנטיים.

למדתי לעומק כיצד בנויה הנפש האנושית, מה מניע אנשים לפעולה, התחלתי ליישם את הכלים שרכשתי על התחום (היחיד) בו פעלתי באותה תקופה: למדתי כמה אנשים אוהבים לקנות, אבל לא אוהבים שמוכרים להם. התחלתי ליישם עקרונות פשוטים על תחום השיעורים הפרטיים, למשל עקרון" הצעה בלתי ניתנת לסירוב"- עזר לי להעלות מחירים מבלי שהתלמידים יברחו (מה שמאוד חששתי ממנו), להיפך- תלמידים רק הגיעו יותר. למשל הבנה בשיווק חכם – גרם לי להביא לקוחות מבלי להרגיש שאני מוכר להם ומבלי לרדוף אחריהם.

עם התוצאות הגיע גם ביטחון להקים עסקים נוספים, לכן בנוסף להיותי מורה פרטי למוזיקה, בנוסף לכך שבשלב זה כבר ייעצתי למורים פרטיים נוספים, הקמתי גם את חברת 'אינהאוס בנד', והשתתפתי בתכנית של משרד הכלכלה לסיוע לבעלי עסקים בתחום המוזיקה. הכל בזכות אותם כלים עוצמתיים של פסיכולוגיה שיווקית שלמדתי והטמעתי בכל צעד עסקי אליו פניתי.

וככה בהדרגה הצלחתי להגדיל את הרווחים שלי (עם הרבה ניסוי ותהייה) למחזורים של 7 ספרות בשנה!

"תיקח את ההזדמנות ללמוד מהטעויות שלך – תמצא את הגורם לטעות ותלמד ממנו. אל תנסה להיות מושלם, רק תהיה דוגמא מצוינת לבן אדם."

/ טוני רובינס

חברות להן נתתי ייעוצים ושירותים עסקיים:

Premium Teacher Academy Logo

מכללת PTA

/ קצת טעימות מהאירועים האחרונים של הקבוצה

עם התוצאות, הגיעו גם קולגות, חברים בתחום ומורים פרטיים שביקשו שאעזור להם לעבור את אותו התהליך ולאפשר להם לחוות את החופש מהדאגות הכספיות, להיות גאים במה שהם עושים ולהרגיש סיפוק, שקט וביטחון.

אז החלטתי יחד עם מנטורים ומורים נוספים שהכרתי במהלך הדרך העסקית שלי, להקים את מכללת PTA– PREMIUM TEACHER ACADEMY שהיא קבוצה של מדריכים ומנטורים בניהולי, כולם מתחום המוזיקה ותחום ההוראה הפרטית, שהוקמה ללוות מורים פרטיים במוזיקה בפרט, (אבל גם בעלי עסקים נוספים) ולסייע להם להגדיל את הרווחים שלהם בצורה אינטנסיבית, על ידי הטמעת כלים פשוטים אך עוצמתיים מתחום
הפסיכולוגיה השיווקית בעסק שלהם, ולהציע להם ליווי פרקטי בשטח לצד למידת תיאוריות והבנה מאחורי כל תהליך. כי כשמבינים איך זה עובד, קל לשמר או לשפכל את זה.

עד היום כבר עזרנו למעל 300 מורים פרטיים למוזיקה להגדיל את ההכנסות משמעותית! זה אפשרי גם עבורך.

לתיאום שיחת אסטרטגיה ובדיקת התאמה להפוך למורה פרימיום לחצו כאן 👇​

*[הפגישה היא 100% בחינם וללא התחייבות]

לא תאמינו מי עוד ממליץ עלינו >>

יוסי פיין – בסיסט על, הדג נחש, שבכ ס

"אני מכיר את עידו הרבה מאוד שנים,
מי שרוצה להתפרנס כמורה למוזיקה – זה הבנאדם"

יובל הס

(יזם מוביל בתחום השיווק בישראל, בעלים של 'הס מדיה')

שאלות נפוצות

אין צורך בניסיון קודם. שיטת P.T נבנתה במיוחד עבור אנשים ללא רקע קודם בשיווק, ובמיוחד לאלה שלא אוהבים לשווק או לרדוף אחרי תלמידים ברשתכל מה שצריך זה לעקוב אחר ההנחיות לבניית מנגנון אוטומטי להזרמת לקוחות שתעשה את עבודת השיווק בשבילך.

שיטת P.T היא לא קורס בו אתה מקבל ידע ולא מיישם.  בשיטת P.T  הדגש הוא על בניית מנגנון שיווקי חכם ואוטומטי והטמעתו בעסק שלך בצורה שתביא לך תוצאות בשטח. 

חד משמעית כן! השיטה נבנתה במיוחד עבור אנשים שאין להם זמן. בעזרת עקרון 'מינוף הזמן' , תוכל בתוך זמן קצר למצוא את עצמך במקום שבו אתה עובד הרבה פחות ומרוויח יותר.

כמו כן הזמן שהשקעת עד כה על גיוס תלמידים / אדמיניסטרציה /והתעסקות עם גבייה עומד להצטמצם משמעותית בזכות המודלים העסקיים ושיווקיים החדשניים והיעילים יותר שתטמיע בעסק שלך.

לא בכל המקרים. כדי שהשיטה אכן תצליח , כדאי שיתקיימו שני תנאים:

  1. לבוא עם ביטחון בעצמך כמורה ובערך שיש לך לתת לתלמיד. (לא חייב להיות ביחס ישר לכמות הניסיון) 

  2. יש לך כבר הוכחה בשטח לכך שתלמידים מפיקים ערך מהשיעורים שלך ואוהבים ללמוד אצלך (מינימום – 5 תלמידים שלמדו 6 חודשים ויותר ). לעיתים אם האמונה והבטחון בערך חזקים מאוד , ניתן להצליח גם אם לא היו לך תלמידים עדיין . אך זה יצטרך להיבחן בשיחת ההתאמה שנקיים לאחר שתענה על שאלון ההתאמה (שנמצא בתחתית הדף).

כן! אנחנו בשיטת P.T לא מאמינים במכירות, אנחנו מאמינים במתן שירות לאנשים ולכן התלמידים שלנו לא מרגישים שאנחנו מנסים 'למכור' להם, אלא שאנחנו מגיעים אליהם מתוך רצון כנה לפתח מערכת יחסים ולעזור ☺ 

חד משמעית לא! בשיטת P.T נלמד את עקרון ההיפוך שגורם לרב הלקוחות לנסות למכור לך את עצמם ולא להיפך.

3 השנים האחרונות השפיעו על כל העסקים במדינה, לכן חשוב לעשות רק פעולות שיבטיחו קבלת תוצאות.

שיטת P.T נבנתה כדי להביא תוצאות בשטח ולוודא שכל מורה נמצא במצב כלכלי טוב  בהרבה מאשר זה ששהגיע איתו.

בנוסף, השיטה נבנתה כך שתפתחו את היכולת לשמר ואף לשפר את המצב באופן עקבי. 
(ולא רק בעסק הנוכחי,  אלא בכל עסק שיבחר לפתוח).

מורים שלמדו את השיטה משתפים שההוצאה החודשית  הפכו לשוליות בעיניהם ושהמדד להצלחה שלהם הפך במהרה ל׳תחושה של שקט נפשי לחיות כמו שתמיד רציתי בתור מוזיקאי ואיש משפחה״

אם אתה עובד היום במשרה מלאה, אבל עדיין לא מרוויח את המשכורת שהיית רוצה – תוכל ללמוד איך להעלות מחירים בקלות לתלמידים קיימים וחדשים ולהתחיל להרוויח הרבה יותר בפחות זמן עבודה.

כן! שיטת P.T נבנה במיוחד על מנת לעזור למורים למוזיקה להרוויח מעל 5 ספרות בחודש בפחות מ5 שעות עבודה ביום ,להימנע משחיקה ולייצר חופש בחירה עם מי, מתי ובכמה שבא לכם לעבוד. זה בשביל לפנות יותר זמן לדברים החשובים באמת: הפרוייקטים המוזיקלים שלכם, המשפחה והתחביבים שנזנחו אי שם בעבר.